Netonnet ;)

tjenare lilla bloggisen haha ne men hej hej !
sitter här och lyssnar på lite musik medans jag pluggar nej ärligt så kollar jag lite på netonnet.se hehe
nästan samma sak .
asså har sagt de nu hundra gånger men Jag vill ha tillbaka min kamera !  
får ångest så fort jag kommer utanför dörren jättefint väder ,fotolust , grymma blivande höstbilder men INGEN KAMERA !!!
aja får trösta mig med lite godis hehe.
här ska ni i alla fall få en bild som jag tog för nån månad sen har inte lagt upp den
på grund av att den blev inte lika bra i litet format och nu har jag ju så man kan
ladda upp bilder i 800 px bred så her you go !





Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

svar: Okej, jag har lagt till dig på bloglovin nu. Lägger du till mig? :D

2011-10-06 @ 21:38:08
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0