Macroset :)

hej hej !
ni minns när jag sa att jag hade beställt en adapterring och en IR- fjärr dom kom i torsdags... tror jag,
men med stor besvikelse så var de fel gänga på adapterringen så de fick jag skicka tillbaka den,
plus att IR-fjärr var trasig så den skicka jag med men där imot så ska jag få en ny IR-fjärr och istället för adapterringen beställde jag ett makro set för ungefär samma pris så jag håller tummarna för att de ska vara bättre på denna beställning 




macroset finns här !


Kommentarer
Postat av: moa

svar; hej! jag tycker nog det är sådär. När jag använder det så använder jag stativ. Men jag tycker att close-up filter är ett bra alternativ också. Har du någon extern blixt? :)

2011-11-15 @ 16:39:15
URL: http://mtphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0