Dag 4 - Mitt fotointresse

Ja var ska man börja ?...
Fota har jag alltid tyckt vart kul, att spara minnen i foton :)
de började nog när jag fick en jätte dålig och då menar jag dålig 2 megapixlad kompakt kamera som jag dock bara fotade semester bilder med , sen gick den söder och de var inget mer med de .
sen så började film intresset så jag och min kompis använde en stenålders film kamera som till slut dog,
så då började vi använda pappas kompakt kamera att filma med som till slut gjorde så att jag blev lite foto intresserad vissligen så har jag kameran alldeles för nära objektet jag fota så att man inte ser nåt men de strunta jag blankt i då ,
sen julen 2009 så fick jag min egna Casio EX-Z90
som jag mest filmade med men sen på sommaren så började mitt intresse vakna.
och vid vintern 2010 så blev jag som besatt och fota allt runt omkring mig.
och vid februari så fick jag min Nikon D3100 system kamera som jag har nu,
och sen dess fotat runt som en galning med.
att fotografera är även ett sätt för mig att ta en pause och ha lite egentid ,
de är liksom bara att ta på sig en jacka och greppa tag i kameran  och sen ge sig i väg på en fotorunda !  

eh ächh ni får en bild okså !







Fotograf: Cecilia Johansson (jag) | Kamera: Nikon D3100 | objektiv: 18-55 f/3.5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0