foto sugen till 1000%

hejj hej skrev nyss ett jätte långt inlägg men internet la ner så ja..men försöker skriva så mycke jag kommer ihåg

idag blev de inga bilder tyvärr... men jag blev super sugen på att att fota,
asså jag satt och hade enelska så ser jag att de är jätte soligt och fint foto väder ute,
sånt irreterar en verkligen!
och eftersom jag slutade så sent idag han de bli mörkt

men men får fota nån annan dag men man måste ju plugga!

men ska kanske gu up lite extra tidigt på lördag och gå ut och fota lite bilder på när solen går up så,

och då ska jag självklart lägga up dem på bloggen!

jaja efter som jag inte har några nytagna bilder så så blir de lite från i sommras!

 











inte bästa kvalitet men bilderna är tagna med en vanlig digitalkamra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0